sobota, 12 marca 2016

Informacja

Witajcie, kochani ! Z tej strony dzisiaj Alex.
Wiem, że rozdział powinien chociaż być zaczęty, ale niestety w tym tygodniu, to przeze mnie nie zostało nic zaczęte.
Minione siedem dni były strasznie napięte z powodu, że załatwiałam jedną ze spraw, które ostatnio stały się moim marzeniem. Szerzej o tym, co będzie się działo dowiecie się za jakiś czas i z pewnością będziecie jednymi z pierwszych ;)
Mimo tej działalności oczywiście nie zamierzam rezygnować z bloggera ! :D Zbyt bardzo go uwielbiam.
A teraz zapraszam wszystkich, którzy nie przeczytali jeszcze ostatniego rozdziału tutaj.
Pozdrawiam Was serdecznie :*
Prawdopodobnie będziecie czytać tę notkę, gdy ja już pracuję nad rozdziałem :P Buziole :*


3 komentarze:

  1. Pierwsza !!! Czekam na rodział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge sie doczekac !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tracicie czytelników ... Jeśli się nie zmobilizujecie stracicie wszystkich. Polecam wam wziąźć tego bloga na poważnie i poświęcić mu więcej uwagi i czasu bo naprawdę jest tego warty. Ja oczywiście zozumiem, że ktoś nie ma czasu, ale jeśli podjęłyście decyzję o pisaniu bloga dalej postarajcie się dodawać rozdziały regularnie np co tydzień. Ludzie będą wtedy wiedzieli kiedy mają się go spodziewać i będą wchodzić w odpowiednim czasie oraz wydaje mi się, że wszyscy będą HAPPY :)
    Bezimienny

    OdpowiedzUsuń